En shoppingtur i lkpg

Har blivit dåligt med inlägg under helgen, bara ett "rafsihopinlägg" i all hast i lördagsafton. Nu är jag på hugget igen. Igår tillbringade vi dagen i Linköping, Anne-Lousie och Didrik var med oss och vi strosade runt på Ikano samt Ikea. Lunchade på Chili och fikade på Ikea restaurangen. Vi hittade äntligen en overall till lilleman som satt fint, en storlek 86 blev det med en liten gnutta växmarginal, som vi letat! Får tacka Travis farmor som köpte den och en matchande mössa.
Det blev även liten annat småplock (som alltid när man besöker Ikea) och lite fix från Biltema. Sedan blev det Skäfshult på kvällen där Ove fixat varma mackor till oss alla.

Idag är det hemmafixar dag, diskmaskinen har tuffat färdigt, en trådback som vi inhandlade igår har jag satt ihop, två maskiner tvätt har hunnits med, vattnat blommor m.m..m.m..Ja listan kan göras lång vad som hunnits med. Älskar att vara i farten med många bollar i luften, även när det gäller husbestyr. Nu väntar ett gäng gardiner som jag köpte på Shape igår att bli stryka och upphängda.
Ikväll blir det sminkparty i Frödinge, det är Sanna som bjudit med mig och Carro. Ska bli kul!


Kommentarer
age

Kul med lite shopping, jag måste med ta tag i lite bestyr här hemma idag. Ser ut som kaos efter helgen.

2008-11-03 @ 12:10:41
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0