Fars dag

Fars dag har vi tillbringat i mitt Målillaland på lunch, fika och tårta. Rickard fick husera på hemmplan då han har brandjouren. Min mormor var även där och gästade, en trevlig dag men med viss saknad av älsklingen förstås. Fick fira att det är fars dag för hans del på morgon- och kvällskvisten istället. Travis uppvaktade sin pappa med ett egetsnickrat kort.. eller jag kan villigt erkänna att det var jag som knåpade ihop det när det var öppet hus på församlingshemmet i torsdags. Med en jakande Travis som log och tyckte det blev så fint som han idag överäckte till en stolt pappa:-)  

Fotbollsturneringen igår var för övrigt en lyckad tillställning. Det var kul att se sambon flänga runt efter bollen och övriga som engagerade sig. Travis snackade och levde loppan på läktaren. vilket bustroll!
De slutade till sist på en andra plats, hade tydligen slagit vinnarna men de hade fler matcher vunna om jag förstod det rätt, de skyller på ett självmål.. :-) Var inte kvar till slutet, utan fick gå efter en stund för middagsintag till mig och lillgrabben. Elin kom sedan och var här över natten. Vi spelade Guitarr Hero, kikade på tv, tjitt tjattade och hade en riktigt mysig kväll, medans Rickard tillbringade kvällen längre ner på gatan med grabbarna från laget.
Tack syster!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0