Friday!

Så är det helg igen, känns verkligen på ett annorlunda vis denna vecka när fredagen börjar närma sig och nu är här. Antar att det är skolan som gör sitt till den känslan. Trivs mycket bra tillsammans med de för mig nya studiekamraterna, känns välkommen och direkt som en i gänget. Härligt! Saknar de andra med, men vi kommer ses i fikarummet :-)
Vi lunchade på Linas idag, jag, Jessica och Linda innan vi började kl.13. Mätt och go blev man och förväntansfull på föreläsningen. Eftersom boken var så bra och konkret var det förvånande att föreläsningen inte motsvarade de förväntningarna. Synd.
Travis har somnat för natten. Är så go min skatt. Tjitttjattar mer än någonsin och gosar som aldrig förr!
Nu väntar soffan, ska mysa framför brasan med älsklingen och tända lite ljus. (det finns det gott om efter alla ljusvisningar *ler) Är så mysigt, och alla stjärnor och julgardiner har kommit på plats nu med så det är extra mys!
Ha en ljuvlig fredagsafton, för det ska jag ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0