"Hej mitt vinterland.."

Så har snön kommit och lagt sig på backen. Jag bara myser när jag kikar ut genom fönstret. Trodde först inte Rickard när han kom in imorse för att pussa mig hejdå och sa att det snöat under natten, så jag var uppe och kikade efter klockan sex. Travis vaknade inte förrän nästan tre timmar senare. Det är hans snuva som tar ut sin rätt. Mammas hjärta!

Kikade på Nytt läge igår, oj vad fint familjen fick det i sitt nya hem! Inte alla gånger inredningen går hem hos mig men igår så. :-) Tror det var förra veckan som familjen som hade hade fått det ompysslat i sitt hem var så stumma av resultatet.. i till synes negativ bemärkelse att inredaren och byggledaren inte såg ut att veta vad de skulle ta sig för. Jag förstår dem, väggarna var babyblå och sovrummet ljusrosa. Inte det kulören som jag valt. Vi har en blå färg på väggarna i hallen och dem har vi planer åt sedan länge att förnya. Måste bara komma överens om tapet och se över vad slutnotan kommer att hamna på. Känns som småpotatis i jämföresle vad vi lagt ner på bilen.. vågar inte ens uttala summan i ord, än mindre skriva ner den här.. Panelen ska i varje fall målas vit som vi gjorde i köket, sedan är jag inne på en mönstrad mörk tapet med liv och rörelse i.
 Kan förresten slänga in en bild på köket så får ni se hur vi gjorde där med väggarna:



Efter vi dragit ner tidigare tapet (vit struktur med stora rosa blommor)





Slutresultat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0