Kaffetant och smiletroll

Sitter här med en mugg kaffe brevid mig. Började känna av huvudvärk och insåg snart att jag glömt fixa i mig koffein. Så det vara bara att börja brygga! Efter ett fåtal munnar kaffe är värken mindre.. tänk vad koffein förorsakar. Föräldrarledigheten har bidragit till att jag har blivit en riktig kaffetant, på gott och ont. :-)

Grått och trist är det ute, men lilleman och jag har tagit en repa in till Vimmerby under förmiddagen. Har varit hemma sedan lunch och Travis har ännu inte velat sova. Är övertrött till max men försöker in i det sista trotsa John Blund. Är en rikigt sötnos de få gånger han numera protesterar mot att sova, han tar sin favoritlamm och kastar ut på golvet från spjälsängen, gör sedan likadant med nappen. Han vet att jag vet att han behöver dem för sin sömn och att jag då kommer in och lämnar över dem till honom igen. Övriga gosedjur i sängen får snällt vara kvar. Han smilar med sitt bredaste leende när jag tittar in och överlämnar hans sovskatter och man blir inte annat än varm inombords.
Soveriet för hans del fungerar annars jättefint med få undantag.


Kommentarer
Linda K

haha, sicket bustroll!!

2008-11-15 @ 12:05:02
URL: http://flowerlowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0