Lidhult och ljuspartaj

Efter lunch ska vi vara i Lidhult och fira Melvin som i veckan fyller ett år. Käka tårta, prata och låta kidsen leka, det låter kalas i mina öron :-) Måste bara sätta lite fart nu.. vi tog en sovmorgon idag och nu är det full speed som gäller när Travis är kalaspigg. Jag kommer att avrunda dagen hemma hos Lousie på ljusparty.
Nu tänker ni säkert att ni läst om att jag går på ljusparty var och varannan vecka.. och det stämmer bra det. Det blir så när en bjuder så sätter sig ofta en väninna upp sig på att ha ett eget party och så snurrar hjulet. Inte mig emot! Tycker i varjefall det är kul att gästa hemma hos vännerna, över en fika och lukta på ljus. Även om det inte blir storköp var gång är det en mysig afton. Så därför blir det inget mer skrivet i denna blogg under denna måndag.
 Höres imorgon.

Ha en fin måndag! för det ska jag ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0