Pumpen?

Lördag förmiddag och snön fortsätter dala ner mot marken. Mysigt! Kan bli en tur med pulkan med lilleman senare efter att han sovit och sambon kommit hem från sin styrketräning. Fredagkvällen var lugn, jag bakade bröd som vi avnjöt tillsammans med minestronesoppa efter att Travis somnat för natten.
En tänd brasa och en massa ljus i vintermörkret. Kan det bli bättre?
Kvällen avrundades tidigt framför en film, så vi var alla utvilade och pigga imorse när Travis slog upp sina blå vid sju.


Vännerna ska till pumpen ikväll, jag är kluven om jag ska joina sällskapet. kan stå för förfest med, är som sagt på hemmaplan partajet äger rum. Kruxet är att jag inte känner mig helt piggelin i kroppen och tanken på att ngt bryter ut lagom till att studierna drar igång på måndag känns inte så lockande. Jag har nämligen förmågan att åka på halsfluss i samband med utgång (har hänt mer än en gång).. inte bra. Får se vad som bestäms. Kanske ses på pumpen ikväll ni som ska dit. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0