Ändrade planer i snöyran

I skrivande stund skulle jag och lilleman befunnit oss hos min familj i Målilla för mammas ljusparty. Men när vintern gör sig påmind såhär på höstkanten blev planerna ändrade. Jag och Travis packade in oss i BMW:n som är utrustad med vinterdäck (Älsklingen bytte igår, hade han på känn att det skulle bli snö måntro?) Vi kom till Fågelhem när jag beslutade mig för att vända, då vräkte det ner med snö. sikten var tre meter framför bilen och jag visste knappt var jag var någonstans. Bilarna framför körde mellan 30-50Km/h. Så ni kan tänka er hur väglaget var. Inte alla som har vinterdäck på heller. Jag ringde till mamma och la min beställning per telefon istället, så vart det en hemmakväll istället. Lilleman somnade just för natten och jag ska kika på lite tv och dricka tee i väntan på sambon ska komma hem från teorin.

Informationen på BVC om dagis var för övrigt tam. De pratade om sådant som vi nog alla redan visste och kunde tyvärr inte svara på frågorna som ställdes. Så det var synd..


Kommentarer
Jennifer

Jag håller med dej om att den informatinsträffen både kom alldeles försent och att den faktiskt var usel! Kommunaltanten som var på vår träff kunde inte svara på en ända relevant fråga så som vart maten lagades med mera.. Synd!

Hoppas allt är bra med er i alla fall :)

2008-10-30 @ 19:49:23
URL: http://yenniifer.blogspot.com
Ann-Sofie

Ja informationen som man kan läsa sig till på Internet m.m. var nog densamma. Inget nytt. Det är synd! När det gör sig besväret att dyka upp och informera om deras verksamhet vore det inte dumt om de hade mer "kött på benen".

2008-11-05 @ 15:36:29
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0