Bocka av

Klockan är inte ens elva och jag har hunnit att bocka av en massa punkter på min "att göra-lista". Så skönt det känns! Sådana där måsten som lägger sig på hög har fixats. Samtal till höger och vänster, till bl.a försäkringskassan, till Csn om studiemedel, avsluta medlemsskap i barnbokklubbar m.m. Det görs bäst när lilleman sover så jag vet att jag kan slappna av i telefonen och inte stressa.
Sedan har vardagsbestyren hunnits med en del också. Så jag ligger på plus just nu. Ska hämta ut Partylite ljusen sedan i eftermiddag och fixa med allas beställningar. ska såklart fixa upp det jag beställt med. Så mysigt med ljus om höstkvällarna!

Nu har Travis vaknat så nu väntas det gos och bus!

Ha en bra dag allesammans och njut av den härliga solen.


Kommentarer
Age

Denna vecka är riktigt körig, men nästa vecka kanske? Skulle det fungera för er då någon kväll?

2008-10-07 @ 17:27:09
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Linda K

härligt när man känner att man får saker gjorda! Har en benägenhet att hänga över huvudet på en annars, och tynga ner än! kram

2008-10-07 @ 19:10:36
URL: http://flowerlowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0