Den gångna helgen

Har inte tagit mig tid till att printa ner ett inlägg under den gångna helgen. Jag och Travis var på marknaden i Vimmerby tillsammans med Anne-Louise under lördagen. Vi strosade runt och kikade mest på alla varor och trängdes bland folket. Innan dess hann vi med att kika på en stolt och mycket duktig Didrik då han tog hem segern i KM motorcross. Rickard var duktig och  fixade här hemma i trädgården, klippte häcken på baksidan samt gräsmattan och lite annat fix inne. Det är bra med jouren ibland ;-)

Igår bakade jag ett hundratal bullar, så nu är frysen packad. Tvätt, skura golv, bädda rent och en hel del andra husliga bestyr ängnade jag söndagen åt medans far och son busade. Till kvällen bjöd vi Anne-Lousie, Ove och Didrik, samt Rickards mormor Sabina på fika.

Senare kommer Sanna&Melvin och Carro&Milo och gästar oss.


Grattis Viggo på ettårsdagen!


Kommentarer
Jennifer

Viggo tackar, bugar och bockar :)

2008-10-13 @ 11:05:13
URL: http://yenniifer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0