Filmmys och Milo 1år

Det gapade tomt i min blogg från inlägg igår. Jag och lillgrabben tog det i varje fall lugnt, var hemma och hade det mysigt. Blir en del sådana dagar mellan varven och dom tas tillvara på. För snart börjar läsandet igen och då har vardagen troligtvis en helt annan struktur än idag.
Under kvällen när Travis somnat så fixade jag egen marinerade kycklingfilér i ugnen, till det ris och wokade grönsaker som jag och Rickard käkade under filmtittande; vi såg den nya Hulken filmen och den var över förväntan!

Sambon är i stan och tränar nu, Travis sover och jag ska hitta recept på någon smarrig efterrätt. Ikväll kommer min familj och gästar oss på middag. Jag ska laga varm smörgåstårta och så något annat gott till dessert, som jag ännu inte kommit på. Tips mottages gärna!



Måste även gratulera Milo som fyller 1år idag!
Ett stort grattis från familjen Gustafsson/Andersson

(Bilden är lånad från Carros blogg)


Kommentarer
Martina

Hade jag sett inlägget tidigare så hade jag varmt rekomenderat fruktsallad med varm vit chokladsås, det är mumma :) Hoppas allt är bra med er i kylan! Massa kramar!

2008-11-01 @ 16:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0