Mysdag

Jag och lilleman har mudderat oss i myskläder idag och har tänkt att vara hemma och bara ha det gött hela dagen. Väderleken bjuder på mulet väder och det ser ut att dimpa ner en skur när som, så jag tror att vi gör ett klokt val :-)
Travis sover sin förmiddagslur nu så jag passar på att kika runt lite på mina favoritbloggar.

Ljuspartyt igår var trevligt, alltid kul att inhandla nya ljus att förgylla höstmörkret med. Vann även i lotteriet och fick handla för ytterligare 280:-, så jag är helnöjd. Tack Carro för en bra kväll!
Travis hade haft en mysig stund med sin farmor och det känns så skönt att ha fina människor runt omkring som man kan anförtro sin ögonsten åt.


Kommentarer
johanna

tack för kommentaren men den är inte fin :P ! du är fin :D

2008-10-10 @ 12:54:17
URL: http://joohaanaa.blogg.se/
Linda K

å så härligt det låter med lite höstmys du och grabben! längtar tills jag har min plutt att mysa med...

2008-10-10 @ 17:14:49
URL: http://flowerlowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0