Uppdatering

Uteblivet bloggande beror på att jag haft fullt upp sedan i söndags och inte kunnat ta mig tid för datorn.

En liten update:
Höstmarknaden på ALV var mysig trots det ihållande regnet som piskade i backen. Travis pratade med Alfred och Lina från Emil i Lönneberga och såg när det spelade upp en scen med. Han var toppen nöjd och trivdes som fisken bland de små byggnaderna. Passar ännu bättre att besöka parken mot vårkanten då han kan knata omkring där och leka. 
Det blev även lite inköp, exempelvis Blåbärsglögg (fick smaka där och det var himmelskt, längtar till jul!), naturgodis, en Alfonsryggsäck till lilleman (att ha till dagis sen), en bok, bröd m.m. 
Till kvällen blev det att fortsätta att umgås med Elin som hade med Daniel och vi kikade på tv:n och hade en skön söndag helt enkelt. 

Igår började dagen i stan för mig och lilleman. Medans Nilssons Bilhall finjusterade bilen drog vi en repa på stan och uträttade ärenden. Travis sovvägrade och efter veckohandling på Ica bräste vi hem för lunch och han sov en välbehövlig middagslur innan vi gästade Milos ettårskalas i Frödinge. En smaskig tårta och lekande barn resulterade i en givande eftermiddag. Kvällen avrundades för min del hos Martina på ljusparty. 

Idag har jag varit på Björkullen och jobbat bland barnen.Kul är det, ska dit imorgon också. Min syster Johanna är här och passar Travis. Funkar kanonfint när hon har höstlov denna vecka och Travis är helnöjd med att busa med sin moster.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0