Våran pärla

Har spenderat dagen i bilen fram och tillbaka till Skauneland för att hämta hem våran pärla. Jag och lilleman sällskapade hem i våran vita och brorsorna Rickard och Daniel i BMW:n. Travis har varit kanon duktig, inte alls kinkig med tanke på att ha fått sitta i stolen från halv nio till halv fem snåret. Lite matpuser och så men annars från punkt A till B och så tillbaka igen.

Orkar inte skriva mer än så idag. Ska sällskapa min fina sambo som sitter och pluggar teori och kika in hos våran ögonsten som somnade på två röda sekunder vid sju efter bad och välling. Han har stimmat runt här hemma sedan vi kom hem och börjat gå med sin gåbil konstant. Så kul att se och följa med kameran samt filma! Ibland står han också utan stöd en stund och reser sig utan stöd vid enstaka tillfällen. Krypningen gör han på fötterna ibland med så han går som i en båge. Början till att börja stappla kanske? :-)



Kommentarer
Carro

Så bra att resan gick bra och jag hoppas att bilen rullade på hela vägen hem;)



Sakerna från partylihgt har kommit men det kanske inte är någon bråska utan att dom kan ligga i säkert förvar hemma hos mig tills på måndag:)



2008-10-22 @ 22:46:10
URL: http://carro1985.blogg.se/
Ann-Sofie

Den rullade finfint hela vägen hem. Hoppas den håller sig i schack nu :-) Visst, det är ingen brådska med ljusen. Tar jag så gärna på måndag. Ser fram emot Milos 1årskalas! Ha en kanon helg nu med födelsedagskalasande!

2008-10-23 @ 11:51:35
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0