Helgen väntar runt hörnet

Är dålig på att uppdatera dagligen, är fullt upp och sedan infinner sig bloggtorka när jag väl tar mig tiden att sätta mig ner och försäka printa ner något vettigt. Torsdagen bjöd på en härlig dag. Vi startade upp med babysång i församlingshemmet här i Södra Vi. Travis trivs som fisken i vattnet och leker kanon bra. Han hann även att bli gästad av John blund så vi smög oss hemåt lite tidigare så han fick sova. Travis och jag har lyckats få nya förkylningsbaciller som främst satt sig på lillemans hals. En otäck hosta har han och precis som sin mamma snuvig och täppt näsa. Vi hoppas på tillfriskning snart. Är så träligt att inte vara helt hundra.

Eftermiddagen spenderades på Focus huset i Vimmerby där vi gästade mitt gamla studiegäng på lärarprogrammet. Det bjöds på glass och kaffe medans Travis stod i centrum (som han älskar) och charmade dem alla med sina minspel, "prat" och färdigheter.

Min mamma och syster Elin strosade bland affärerna så dem hann vi träffa innan vi begav oss hemöver.
Kalle och Robin kom sedan på en fika under kvällen. Kul med helspäckade dagar för att sedan tas i lugnar tempo, som idag. Det går även åt mellan varven.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0