I ett

Under Travis och min tisdag var det fullt upp från början till slut. Under förmiddagen gästades vi av min storasyster med dottern Nova. Busande kusiner resulterade det i och trevligt lunchande här hemma. Sedan vidare mot Frödinge till Carro och Milo medans syster och Nova for hem till Jönköping. Prat och fika på gott bakat och promenad hanns med innan hemfärd. Kvällen spenderades i Skäfshult efter middagen där jag och sambon fixade ihop grunden till ett vitrinskåp medans Travis busade med farmor och farbror. Bör jag nämna att lilleman sov gott sedan efter en bra och händelserik dag? ;-)

Idag blev det babysång på mötesplatsen en runda på stan för att sedan besiktiga volvon, som för övrigt gick igenom med blankt papper (så skönt! det räcker med ett bilbekymmer..) Medans Travis sover lunchluren slog jag mig ner här en stund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0