Jönköping

Befinner mig i skrivande stund just nu i systers lägenhet i Jönköping. Ska ha kvällsmys framför ljus, film och lite snacks om en stund. Sitter här och känner mig lite halv utan mina pojkar. Vet att Travis sover som en prins och har haft det mysigt med mormor och morfar sedan jag och Johanna åkte strax innan sju. Och Rickard har det bra i Lund, ute på restaurang och käkar med grabbarna efter en morgon i bil och dag i föreläsningsbänken.

Imorgon blir det shoppa av! Högst på inköpslistan står vinteroverall, regnställ och kläder till lilleman följt av gardiner och småplock för resterande slantar. Ser fram emot det och längtar tills imorgon kväll då jag ska bombadera mina grabbar med kramar och pussar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0