Lekparken

Igår satt jag och pusslade ihop hur veckorna kommer att se ut under november-januari. Jag anmälde till Kalmar Högskola att jag ska fortsätta mina studier och dessa startar för min del den 24november med en helt ny klass. Spännande men samtidigt sorgligt då jag trivdes så kanon bra med den klass jag tidigare gick i, men vi ses på Lärcenter iaf! :-)
Rickard ska vara pappaledig fram tills att lilleman ska börja dagis i januari (förusatt att vi får en plats, men det är ju platsgaranti så det ska nog till att lösas) Ansökan är i varje fall skriven och ska endast läggas på lådan nu. Eftersom pappaledigheten krockar med brandjour blir det lite annat, men lov och ledighet under jul gör allt möjligt. Vi vill få den bästa lösningne för våran skatt och som det ser ut nu ser läget ljust ut.

Travis och jag var även ute i den härlig höstsolen. Ute och promenerade och en sväng i lekparken. Vi var där i förra veckan med Emelie och Hugo. Då var Travis förkyld och inte riktigt på humör så därför gjorde jag ett nytt försök igår och det var verkligen uppskattat, så det får bli fler gånger.
Bilder från dagen finns nedan.

    


 
     



 
      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0