På Videvägen 4 igen

Nu är jag hemma igen, efter en shoppingtur som heter duga. Hade en toppendag tillsammans med två av mina systrar. Vi tog det lugnt inne på GeKås och betade av avdelningarna en i sänder för att ta ett lunchbreak när vagnarna var välfyllda och sedan på att igen. Med en fullpackad bil och trötta kroppar (tänk vad shopping kan göra en utmattad), begav vi oss hemöver vid halvfem snåret och jag och lilleman var sedan hemma i Södra Vi runt nio igår kväll.

Snart ska vi in till Vimmerby och storhandla på Ica, jag och Travis. Rickard har jouren och har redan hunnit klippa häcken fin och jag har varit nere i skogen med två skottkärror fyllda med blad och grenar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0