Tröttis

Har varit inne i Vimmerby under förmiddagen och stämt upp i sång på mötesplatsen. Det var en trött lilleman som senare slocknade i vagnen efter vi lämnat lokalen. Lite bus här hemma och lunchintag så sover han igen och jag bänkade mig här för att ladda in lite bilder från min kamera.

Imorgon efter sången i Södra Vi åker vi vidare mot Målilla, där Travis ska för första gången sova en natt utan mamma och pappa.. Jag och mina systrar ska till Ullared på fredag och vi startar från Maria som bor i Jönköping på fredag morgon. Så det blir två etapper för min och Johannas del. Skönt på ett sätt och jobbigt på ett annat då lilleman inte sover under samma tak som mig. (Rickard ska till Lund på utbildning med jobbet imorgon och på fredag, så därför kunde han inte ta föräldraledigt.)
Men det är en nyttig erfarenhet och det kommer gå kanon. Jag nattar honom innan vi bräser till Jönköping imorgon kväll sedan sover han ju hle natten och får busa med sin mormor hela dagen därpå så det går ingen nöd på honom inte. 


Kommentarer
Linda K

hoppas du hittar massa fynd på gekås!

2008-09-26 @ 10:38:44
URL: http://flowerlowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0