Efterlysning

Efter att ha läst Läckbergs sex böcker om Erica Flack efterlyser jag nu de två avsnitten av "Isprinsessan" och "Predikanten" som Svt visade i höstas. Har kollat deras hemsida men de har inte lagts ut på play. -Serien är avslutad,  står det att läsa. Var helsåld på böckerna och kan knappt bärga mig tills dess att det sjunde är färdigskriven. Ni förstår varför om ni läst böckerna och slutet av den sjätte hänger verkligen i luften. Vore nu kul att se hur de filmatiserats, jag har ju en klar bild om hur personerna i böckerna ser ut och omgivningen.



Babysång igår, fullt hus och trevligt var det. 16barn var de nog allt som allt. Torsdagen i övrigt tillbringades mestadels ute med lilleman i trädgården och lite bestyr inomhus.



Spännande låda..


Öpnna mera..


Titta mammas fryspåsar.. (vilken min)


Ute i gräset.


Krattan är rolig.


Spännande sten på trädgården.


Stadig att klättra och hålla sig emot.


Kommentarer
maria

ser ju bra ut det där! fina bilder! :-)

2008-09-05 @ 11:20:39
Susanne

Jag gillar Camilla Läckberg med. Lyssnade på böckerna när Tion var pytt. Att svt gjort avsnitt på dem hade jag ingen aning om. Hoppas du finner dem! Skulle gärna vilja låna dem sen.

Vilken min Killen gör vid fryspåsarna :-)

Ha en bra helg!

2008-09-05 @ 15:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0