Weekend

Eftersom jag mer än sällan bänkar mig framför datorn om kvällarna så blir det blogginlägg under morgonen/förmiddagen istället. Detta resluterar i att jag oftast berättar om dagen innan. Men om jag ser till antalet besökare per dag anar jag att det inte gör nämvärt mycket. :-)

Denna helg har vi inte haft något speciellt inbokat, så lördagen blev så där skönt bra. Det började med sovmorgon, vilket uppskattas mycket bra det gånger Travis väljer att somna om en liten stund. Är så mysigt dra sig lite extra en morgon med lilleman imellan oss. Sedan blev det lunchfika hos Mattias med familj. Lilleman busade med Sara och Ellen.
Bullbak, veckohandling, gräsklippning och sedan mys framför brasan hanns med innan det blev kväll. Härliga lördag rätt och slätt!

Idag blir det storstädning och en utflykt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0