Brasa

Hemkommen från Kalmar sedan snart två timmar. Hann lagom pussa Travis godnatt när jag klev innanför dörren, och sedan sov han för natten. Imorse tog jag upp honom från sängen och klädde och gjorde han redo för dagis i ottan. Det är det två korta studerna som jag träffat min son idag, sammantaget  har vi fått cirka 15minuter ihop idag och det är på tok för lite som ni förstår! Ännu en gång måste jag deklarara min lycka över att det endast blir så någon gång i månaden.
Dagen har för övrigt varit mycket bra med Jenny och Linda, plus övriga studenter förstås. 

Nu sitter jag framför brasan och myser, ska stänga ner här för dagen och mysa med sambon innan det blir sängen!
(Kan nu med gott samvete bjuda hem er tjejer med söner igen ,då sambon kapat ved i eftermiddag och nu värmer kaminen så fint igen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0