Done

Åhh, det är så gött att sitta och slappa nu ikväll framför brasan och en kopp te i handen.. Känna att jag gjort mitt bästa med tentamen. Satt 4timmar och 45minuter av tillåtna 5timmar. Så hjärncellerna har gnuggats fram och tillbaka, skrivkramp var ett faktum, men så skönt det var när jag var klar.
Vet visserligen inte om det är i hamn ännu, men jag har lagt grunderna till kunskaperna och om en omtenta skulle dyka upp så får jag se det som en chans att utvecklas och befästa kunskaperna mer. Ta det goda ur det onda helt enkelt.

Eftermiddagen har vi tillbringat en stund med plask och sim i hagadals trollgöl, i gott sällskap tillsammans med Sanna&Melvin och Sannas syster Ida med kameran i högsta hugg. Det är ett pass att vara med de små killarna i badet, men av det goda slaget såklart. Det är så kul att se att de trivs så bra och vill utforska precis allt. Ett och annat dyk blir det när de trippar så glatt i bassängen.

Lilleman somnade så gott nu ikväll och jag tror jag snart ska ansluta till john blunds värld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0