Dugga

Idag har vi avklarat en dugga (=som en tenta, men får ha med anteckningar till hands) under förmiddagen. Jag tror att jag skrev så att pennan glödde, var så ivrig med att få med allt jag tillägnat mig och besvara frågorna så utförligt som möjligt. Det känns som det gick riktigt bra, bra magkänsla denna gång jämfört med den senaste salstentan vi avverkade. Då kändes det som att vi inte fick visa prov på våra kunskaper, många väsentliga delar återfanns inte, och den var till hälften en besvikelse. Uppfattningen delades av samtliga i gruppen och vi hoppas att utvärderingen av kursen leder till att nästkommande studenter som läser kursen får ett bättre upplägg. Denna tenta fick vi för övrigt tillbaka idag, och jag kan nu bocka av den på listan och det känns riktigt gött!
Ett seminarium efter lunch med innehållande gruppuppgift som ska redovisas i Kalmar på tisdag, Den har jag filat på här hemma nu ikväll, efter att ha kommit hem från Lousie, Andreas och Edwin där det vankades god fika!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0