Envisa förkylning

Igår lyckades jag inte kunna logga in på min blogg, men idag ser det iallafall ljusare ut. Så jag gör nu ett försök till ett inlägg.


Travis förkylning gick tillbaka igår, eller rättare sagt natten till igår. Han hade svårt att sova då en envis hosta störde hans sömn. Det repade sig något till morgonen vilket bidrog till att vi inte kontaktade vårdcentralen i varje fall.
Jag var hemma med honom fram tills ett då Rickard bytte av mig. Då var Travis ännu bättre än innan eftersom han till sist lyckats få upp en massa slem.
Jag åkte till Linda för att möta upp henne och Jenny, och vi satte oss med vårat geometri och artimetikprojekt. När jag kom hem till middagen besvärades Travis ännu mer av hostan. Men tack vare en slemlösande hostmedicin som jag införskaffat höll det sig i schack igår kväll och inatt, och fortfarande gör det så. Så skönt! Vi får hoppas på att det följer den trenden.
Han är pigg och glad för övrigt, och visare envist sin mamma och pappa att hostan minsann inte stör honom. lilla hjärtat♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0