Första februari

Helgen har varit toppen, ville bara släng in ett inlägg nu när jag pausar litegranna under pluggandet. Vi har en dugga som hägrar på tisdag och till dess ska vi har tillägnat oss en boks hela innehåll med utgångspunkt från en hel hop instuderingsfrågor. Så det är dessa frågor och denna bok jag tillbringat min söndag tillsammans med.
Mellan varven har jag naturligvis hunnit med mycket annat, som alltid :-) Det gäller att vara effektiv och födela timmarna och tiden för att få ut det bästa av det mesta.
 
Så en smörgåstårta har jag fixat ihop under eftermiddagen som vi avnjöt nu ikväll. Mina killar har busat, och myst. Bägge två har dessutom fått varsin förkylning med tillhörande snuva och röda näsor. stackarna. Vi hoppas på att det snabbt är övergånget. Travis är förutom rinnande näsa full i gasen och går ju numera på heltid och har diverse upptåg för sig. Är så kul att se! En härliga promenad i solen har även klämts in. Vädret gjorde verkligen en härlig entré såhär den första februari! Inte sant?!

Bäst att återgå till frågorna och sedan vidare till sängen. Imorgon ska vi träffas hemma hos Jenny och reflektera över varandras svar för att få någorlunda lika utgångspunkt, och så en fika på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0