Fredag och lördag

Helgen försvann ju som sagt lika fort som den kom.
Fredagen  tillbringade jag tillsammans med min lilla skatt som var hemma från dagis med förkylning och hosta i bagaget. Han blev mkt piggare och vi riktigt myste hela dagen lång. Kvällen avrundades lugnt med Let´s dance tittande och god mat.

Lördag morgon bräste vi till Linköping, jag och mina killar. Det blev först ett stopp på Bevins mc-butik där Rickard införsakaffade mc-stövlar och ryggskydd, för att nu ha komplett utrustning till sin motorcykel.
Vidare till IKEA för lite strosande och intag av lunch. Vi hittade som alltid en massa bra och ha grejor, och inte minst ett lektält åt lilleman. Han fullkomligt älskar att gömma sig bakom gardiner och i kojor så detta tält var som handen i handsken för hans del.


Eftermiddagen/kvällen spenderades i Lidhult hos Sanna, Magnus och Melvin. Där samtliga i våran lilla föräldrargrupp var samlade, även respektive. En mycket bra kväll med god mat, trevligt sällskap och massa bus för våra grabbars del!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0