Gårdagen

Söndagen började med att mina killar kom och uppvaktade mig med frukost på sängen och paket. Travis högg genast in på min smörgås och var så nöjd med att mysa i mamma och pappas säng, tillsammans med mat. (vilket inte händer varje dag) Det gjorde hans morgon! Jag fick SATC-boxen och ett par adidas goretexskor av dem. Så jag var mer än nöjd!


Me&I party hos Carro i Frödinge följde efter det. Det var fina kläder som visades som helt föll mig i smaken. Så gärna fler visningar och inköp framöver. En fika på det och förlossningsprat med de andra mammorna. Det var jättetrevligt! 
Det fick bli denna tröja till Travis:

grävskopor

Eftermiddagen och kvällen avrundades tillsammans med Rickards familj som var här och uppvaktade mig över lite tårta. Presentkort mottogs av dem, dels på Önska och dels på Vimmerby handel. Vilket alltid är lika uppskattat!

Sen friskispasset på det!


Kommentarer
elin

räkna med mig nu när du har fått den boxen! haha du har alla "lyxigheter" nu ju. inte illa :D

2009-02-17 @ 00:17:18
URL: http://elinanderson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0