Min helg

Har haft en toppen bra helg som innehållit fredagsmys framför Let´s dance och middag här hemma med Klingan och Martina. Vi hann även se filmen Bolt som jag varmt kan rekommendera!
Lördagen ägnades åt mys med Travis under förmiddagen och lite fixande med geometri och aritmetikprojekt för min del. Sedan bar det av till Målilla där jag och Maria lämnade av Travis och Nova där de fick tillbringa natten. (Rickard har ju jour denna vecka)
Vi for vidare tillbaka till Marias lägenhet där vi bjudit in Emilie som höll i en spa-visning för oss och ett gäng tjejkompisar. En mycket trevlig kväll blev det, med melodifestival, fotbad och intag av ett glas rött, kycklingsallad och lite snackss på det senare till en film. Tack tjejer för en trevlig kväll och tack till Emilie som höll i visningen så bra!

Idag åkte vi till Målilla för att hämta barnen och inta lunch där. Vidare hem och mys med mina killar innan det var dags för söndagens friskispass. Gött med träning. Fixade en yoghurtdrink här hemma efteråt. Har fått dille på det efter varje hagadalsbesök, och det är ju så smidigt att fixa själv. Uppfriskande och nyttigt!



Kommentarer
elin

det är ju så himla gott med :D (har också köpt det på hagadal)

2009-02-22 @ 23:03:10
URL: http://elinanderson.devote.se
Age

Låter ju som en superhelg =)

2009-02-23 @ 09:49:08
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Anonym

Fin blogg :)

2009-02-23 @ 12:58:45
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0