nedvarvning

Dagen igår gick i ett, så bloggen fick gapa tomt för den skullen.
Nu sitter jag här och ska alldeles strax ta tag i lite bestyr här hemma och blir släpande när tiden inte är tillräcklig alla gånger. Känner att nu är det dags för lite städ och tvätt. Det är skönt att fixa med lite annat mellan läsandet. Lite terapi och nedvarvning ser jag det som!
Travis sover för fulla muggar. Han är inte riktigt kurant ännu från sin förkylning. Han har hosat och rosslighet när han sorver men är pigg och glad i vaket tillstånd. Äter som han brukar gör han också, även dricker i massor vilket är kanon! Känns dock som jag också håller på att snubbla dit med en förkylning, halsen är inte helt hundra så här hemma går tekokaren varm vill jag lova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0