Oh it´s friday!

Fredag idag, härligt!
Förmiddagen kunde börjat bättre. Skållade bägge händerna på mitt nykokta te. Jag hade många järn i elden och försökte vara duktig och göra flera saker samtidigt med en kopp i handen. Inte att rekommendera! Fortsatte med att ta in posten och fick saftiga räkningar, dels dubbelräkning från förskolan där både januari och februari var inräknat och dels en bensinräkning som heter duga.
Trots dessa incidenter så är jag på gott humör och lustigt nog bekommer mig inte så mycket. Lite rodnad om händerna efter hett vatten och pengar som snart lämnar kontot. Hade ändå någonstans räknat med dessa utgifter så det är med i budgeten. Det som ändå väger upp är det faktum att det är helg. En välbehövlig ledig dag från skolan och mys med Travis kan man inte få nog av!

Vi ska in till stan till syster som bjuder på lunch. Mamma och Johanna kommer även dit. Så vi ser fram emot en trevlig eftermiddag. Kanske en promenad på det i det härliga solskenet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0