Sunday

Nu är söndagen här och snart även denna vecka förbi. Känns som det just var måndag, tiden går verkligen fort när det är fullt upp om dagarna.
Vi fick sovmorgon till kl8 idag och det tackar jag för. Har haft svårt att sova inatt, dels för att Rickard inte är hemma men främst för min rethosta som kommit, det kittlar så dant i halsen och hes är jag. Men för övrigt känner jag mig bra i kroppen. Ingen feber och inte mycket snuva så det får läggas till plus sidan.
Idag ska vi till Daniel och Elin på födelsedagsfika, Elin fyllde 27år i måndags och Daniel fyller 28år idag. Ett stort GRATTIS till dom!


Kommentarer
Age

Fint det blev på bloggen med den nya vårdesignen! Sorry att jag inte hörde av mig i veckan om att ses men har bara varit för mycket. Tenta o så premiär på revyn så tiden har knappt räckt till bland plugg och genrep. men framöver någon eftermiddag eller kväll kanske vi kan ta en fika elelr nått?

2009-02-08 @ 13:12:27
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Ann-Sofie

Det är ingen fara, jag vet hur det är. Veckorna går i ett och man hänger inte riktigt med själv. Visst får vi styra upp någon kväll framöver. När kan ni?

Hur gick revypremiären förresten? Är sugen på att komma och kika någon gång! Kram

2009-02-08 @ 18:56:02
URL: http://annsofiiie.blogg.se/
Age

Vilken fin teckning Nova hade ritat =) jag ska kolla upp när vi skulle kunna =) Revypremiären gick strålande =) Är så kul! Jo vi spelar ju alla helger i februari och första helgen i mars om man är sugen på att komma. Man måste boka platser. spelar fre och lör klockan 19. Så har ni tid och lust kom o kika vett ja!



Kramis

2009-02-09 @ 09:42:36
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0