Gottgottigottgott

Nu sitter jag och äter kvällsgoda mackor, köpte en nyhet från Axa som jag inte testat på tidigare: Smart & Gott, heter brödet som varmt kan rekommenderas! Det är precis min typ av bröd, så det ska få en fortsatt plats på inköpslistan framöver.
Samtidigt som jag skriver här och kvällsfikar, så ser jag Design Simon och Thomas på tv3 och kastar ett öga på anteckningarna till morgondagens dugga. Här kör vi allt i ett svep!
Efter dagens duggaplugg som ägde rum hemma hos Jenny så kändes det genast mindre stressfullt och betungande, då vi insåg att vi fattat lika på samtliga frågor. Lite stadigare utgångspunkt har jag då med i bagaget, och det är aldrig fel.
Det bjöds även på en härlgt god kyckling/kebabsallad med vitlökssås, och behöver jag säga att den intogs med glad aptit i gott sällskap? Pluggandet blir så mycket roligare när vi träffas såhär och känns inte lika ansträngd.
Studiegruppen gillas skarpt, det är Linda, Jenny och jag. Ett lagom litet gäng med liknande värderingar och tankar.

Travis och Rickards förkylningar ser ut att gå mot rätt håll. Rickard märks det inte alls lika mycket av jämfört igår då han var genomförkyld. Travis har hosta som retar honom och stör hans sömn något. Men näsan rinner inte lika mycket och när den väl gör det kommer mycket på en gång och sedan uppehåll. Så vi håller tummarna för att det inte blir värre nu, men än så länge är den av det lindriga slaget! Feberfri och dagisklar har han varit idag i varje fall och traskar in och vinkar så glatt till mig utan bekymmer när jag lämnar på morgonen! På eftermiddagen kommer mammigheten igen då han hållit uppe en hel dag med diverse upptåg och lek på dagis. Det är så underbart härligt mysigt att då känna sig som nummer ett för sin skatt ♥ likaså gäller det för Rickard. Anpassningsbar och förstånde är de rätta orden för hans tillvägagångssätt om dagarna!


Kommentarer
Emelie

Vi har samma skit som ni, förbaskade förkylning..denna hosta är hur jobbig som helst..stör Hugge i sömnen och så!!

2009-02-04 @ 22:16:16
Ann-Sofie

Ja, den är ingen vidare höjdare. Rickard är på benen och i topp men jag börjar trilla dit tror jag och Travis förkylning hänger i.. Hoppas det vänder snart! Krya på er vännen!

2009-02-05 @ 14:50:18
URL: http://annsofiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0