lördag och söndag

Helgen har gått i ett och bra har den varit. I lördags kväll var jag som bekant hos Emilie på tjejkväll, det var riktigt lyckat och en stor eloge till henne och Malin som drog ihop alla oss tjejer till att ha en kul och uppskattad lördag!
Söndagen började med en tacksam sovmorgon då mina killar var uppe och busade och jag fick sova ut, var piggare än någonsin när jag vaknade och söndagen fortlöpte i vanlig ordning innan det var dags för Friskis&Svettis upptakt i Vimmerby för oss värdinnor och alla ledare. Matnyttig information, kläder, väska och medlemskort nu i mina ägo och på söndag är det dags för mig att vara behjälplig som värdinna på medelpasset här i Södra Vi. Så kom vettja, klockan 19.00 drar det passet igång!

Gästade Tupperwarepartyt hos Lousie efter mötet och inhadlade bra och ha plast. Skulle kunna handla massor, men man får ta det lite då och då. För fler tillfällen dyker nog upp!

Snart ska jag in till stan för att åka vidare med mina studiekamrater till Oskarshamn för att tillbringa dagen i Nova Högsolecentrum där vi ska ha ett seminarium på en kurslitteratur där en mängd uppgifter är fixade till.
Så det är bäst att ta sig i kragen och göra ett sista ryck innan avfärd.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0