Mitt i veckan

Onsdags kvällningen är här och en film runt knuten väntar på mig och älsklingen. En skön avrundning såhär i mitten av veckan!
Dagen har spenderats med kurslitteratur här hemma, jag har läst och sammanställt en bok i minnesanteckningar inför den kommande duggan som hägrar på tisdagmorgon. Känns som jag hunnit beta av mycket inför den men det är en del flinslip och instuderingsfrågor kvar innan jag kan känna mig någorlunda klar och förberedd.
Travis har varit halvdag på dagis och det har minst sagt kännts underligt att vara ensam hemma utan någon mer i huset. Jag har ju som heltidsstudent rätten till att ha honom på dagis heltid även de dagar som innebär självstudier. Vant mig har jag inte gjort, men det som mycket annat kommer nog in i rutinerna. Vill kunna umgås med Travis så mycket som det går och därför har jag inte tagit till alltför mycket så här i början med timmarna. Det kommer igen de dagar jag ska till Kalmar eller de dagar jag har en hel hop med plugg att beta igenom. Så börjar det även bli nu men jag omfördelar tiden på bästa sätt och tar till vara på kvalitetstiden med familjen.

En spontanfika hos Emelie och Hugo blev vi bjudna på under eftermiddagen, där Sanna och Melvin var. Alltid lika trevligt att umgås med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0