Mittwoch

Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan och vi har finslipat på vår redovisning. Det ser ut att bli bra och vi håller såklart tummarna för ett godkänt så vi kan lägga fokus på de två avslutande delarna på delkursen och sedan ta nya friska tag och börja på våran inriktning: Naturvetenskap och matematik för barn.
Min syster Johanna har varit här och backat upp Rickard utifall brandkåren anropar.
Så i eftermiddag när jag skjutsade hem henne igen till Målilla passade jag på att storhandla på Willys i Hultsfred, jisses vilken skillnad i pris det blir mot våran vanliga handling på Ica. Visst vet jag att det är billigt där och jag har handlat där många gånger förr då jag bodde mer däromkring. Men nu påmindes jag igen och börjar fundera om det inte är värt att börja handla där istället när vi ändå har vägarna förbi då vi besöker mina föräldrar stundtals. Det är ju inte för inte Willys har sin affärsidé: Sveriges billigaste matkasse.
Som alltid är det mys att komma hem till syskonen och mina föräldrar. Nu var även Maria och Nova där och det gillas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0