ny pärla

Helgen kommer som alltid lika fort som den byter av till vardag igen. Och väl är väl det, för lite variation mår kroppen och knoppen alltid bra utav.

Tentan som stod på schemat för oss lärarstudenter termin 1 i fredags var inte som förväntat, frågorna var inte rättvist ställda då det var i kryssform(som jag trott skulle bli enklare, men icke) och mycket av det som frågades efter hade inte tagits upp på föreläsningarna och vändes förstås till lärarnas fördel.(Detta var samtligas reaktioner i klassen). 
Lite trist, men utvärderingen som följer nu efter kursslut kommer att få ta del av våra tankar kring upplägg m.m. Ett bra sätt att bolla och generar förhoppningsvis till att kommande stundenter får en bättre verison av det hela.
Men nu sitter jag ju trots allt här med en erfarenhet rikare och det känns som kunskapen kring den hållbara utvecklingen som vi tenterade har satt sig riktigt bra och det är syftet med det hela. Nu är det inriktningen som väntar och mina förväntningar är höga. Tror det kommer att bli en mycket lärorik termin men bra inslag!

Nog om studier, fredagen fortsatte i trevligt sällskap då vi i klassen möttes upp hos Jessica för att äta Exotisk bricka och sedan avrunda med god tårta till kaffet.
En tur hem och gos med mina killar innan kvällen föll in och det vankades tacos och Let´s dance hos Elin och Daniel,

Lördag: sovmorgon och sedan en tur till Jönköping där jag köpte en bärbar dator på MediaMarkt. Ett riktrigt klipp för 5490:- med mycket dator för pengarna och jag är himlans nöjd! Sitetr nu här med min packard bell som strax ska få vila då John blund väntar runt knuten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0