Sparlåga

Känns som att jag nu går på sparlåga, är så trött och seg i kroppen så man skulle kunna tro att jag inte sovit på över en vecka. Har haft det lite si och så med sömnen, vaknar mycket och har svårt att somna om kvällarna vilket såklart resulterar i att morgonen blir segstartad. När energin gått åt till skolan under förmiddagen och lunch för att sedan underhålla Travis blir det inte mycket av det toppspeeden kvar.
Men nu har jag tagit helg då vi har självstudier imorgon. Så ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt för att sova "ikapp" lite av förlorad tid innan det är dags för sista inskolningsdagen och därefter simhallen och en till synes toppen helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0