Studier

Här är det fullt upp, var i skolan igår och träffade studiegruppen för att förbereda inför fredagens framtidsseminarium. Jag har jobbat på min del tilll det hela idag också, mellan städningen. Nästa vecka är det ännu ett seminarium på måndag och då i Oskarshamn, sedan tenta på hela delkursen på fredagen. Samtidigt ska Travis inskolning på dagis börja på tisdag. Med andra ord är det fullspäckat schema. Men jag har förhoppningar om allt hinns med och blir toppen. Måste gå in med en positiv inställning! 
 Rickard är pappaledig under inskolningen så det löser sig fint. Jag vill ju självklart också vara delaktig och kommer så vara. Denna vecka är han också hemma, men med brandjouren i bagage. Därför blir det lite pusslande med barnvakt, eller sällskap för deras del. Rickard kan ju förstås vara hemma med Travis men inte ensam.


Nej, bäst att åter ta tag i städningen. Ikväll kommer Micke och Mia på besök och innan dess ska julen ha raskats ut. Är bara gardinerna och lillgranen kvar, resten av pynt och lampor tog jag igår kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0