styleroom

Sitter och kikar på styleroom.se. En inredningssida där man visar upp sin interiörer samt exteriörer. Jag drunknar verkligen i fin design och god smak. Det är verkligen många som har ett gott öga och en god hand för det här med hur saker och ting framhävs och blir ett på bästa sätt. Ett bra sätt att drömma sig bort till hur jag vill få till det här hemma.

Efter lunch ska vi till Emelie och Hugo, ska bli spännande att se hur det bor. Har inte varit i deras nya lägenhet ännu.

Nej, bäst att förbereda lunchen nu. Travis sover sin middagslur nu, så då kan jag fixa så han får ett stadigt mål när han vaknar.


Kommentarer
Anonym

Det är mycket fint på styleroom!MAn får mycket griller i huvudet o önskar sig det ena efter det andra=)ses på lördag om min förkylning ger sig annars sön kl 19!kram

2009-01-08 @ 21:34:52
Martina

Finns ingen bättre sida än styleroom :)

2009-01-11 @ 11:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0