Tips om träning

Måste börja med att tipsa om friskis utbud i både Södra Vi och i Vimmerby. Igår startade jag nämligen som värd igen efter ett uppehåll över graviditeten och mammaleidgheten. Det känns i kroppen idag och jag insåg hur mycket jag saknat träningen under passet igår, och efteråt känns det så himla bra i kroppen! Så glöm inte Medelpasset på söndagar kl.19.00 i Södra Vi idrottshall. För övriga pass gå in på friskis hemsida. Kanonbra priser på medlem- och terminskort och pass anpassade efter ens behov. Kan inte bli bättre eller hur?!


Idag har inskolningen fortsatt och Travis verkar känna sig bättre till mods och barnen gillas av honom. Imorgon är det dags att lämna honom en kort stund, det är Rickard som fixar det nu under tisdag-torsdag då jag är i skolan. Så på fredag är jag med och lämnar över lunchen. Tänk vad tiden går, på måndag är det hans första "riktiga" dag på dagis..

Dagen har fortsatt med storhandling och därefter kom föräldrargruppen samt Emelie och Hugo på besök. Fika och lek för barnen. Det är kalas det! Dock avspeglar sig det nya med dagis och alla intryck på Travis så han fick sova en extra stund under tiden de var här. Han blir extra mammig och pappig nu och det är mer är förståligt då det är mycket nytt som introduceras och ska bearbetas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0