Torsdag 29januari

Det är torsdag och dagen har varit en sådan där håll igång dag från början till slut. Det är inte dumt alls, men jag ser även fram emot helgen där inget speciellt är uppbokat varken lördag eller söndag, utan de dagarna kan vi ta som de kommer. Det brukar se ut så de veckor brandjouren är på besök och det kan vara rätt skönt. Vad jag vet så måste jag beta av en hel del med kurslitteratur. Resultatet av att vi läser två delkurser parallellt blir lite mer studier. Men som alltid vid terminsstarter är det full fart i hundraåttio och förhoppningsvis lägger det sig till lite lagom tempo om ett par veckor..man kan alltid hoppas och hålla tummarna för det i varje fall!

Efter föreläsningen som var belägen på förmiddagen var det snabblunch och lite kursläsande innan dagishämtning och vidare till Lidhult för lek och bus för grabbarna och så en fika på det.
Imorgon är det föreläsning som gäller för min del fram till sena eftermiddagen, hämtning på dagis och vidare till Målilla för ljusvisning hos min mammas väninnna. Travis ska vara hos sin en av sina stora idoler: sin morfar. där även Nova är. Så han kommer få en toppen bra fredagskväll minsann! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0