Träning

När ett nytt år kommer på intåg börjar allt som oftast grubblerier om nyårslöften från mångas håll.
Jag har rätt och slätt bestämt mig för sundare matvanor och ta tag i träningen. Två löften som många gånger kommer över en och man bestämmer sig för att förändra sina vanor till det hälsosammare slaget.
Så på annadagen var jag inhandldes en pilatesboll, träningshantlar med gummiband och nya puma träningsbyxor.
Så idag har jag äntligen tagit tag i tränandet. Det finns inga ursäkter längre, Rickard har ett styrketräningsrum här på övervåningen med alla dess vikter sedan länge, jag har även dammat av mina hantlar som jag fick i julklapp förra året.
Bra är också att ha egen PT till hands, Rickard är ju en hejare på träning så jag frågar och han demonstrerar.
Nu ska jag bygga musklerna som jag en gång hade!

Önska mig lycka till!



Kommentarer
Linda K

LYCKA TILL!! även jag ska försöka komma i form efter denna graviditeten är över... men jag siktar in mej på dagliga, långa, härliga barnvagnspromenader!! GOTT NYTT ÅR, och tack för alla kommentarer i min blogg, de värmer ska du veta!

2009-01-03 @ 23:20:44
URL: http://flowerlowa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0