dessa förkylningsbaciller

Jag känner mig helt orkeslös idag, det började lite smygande redan igår men känningar av lite halsont. Travis och Rickard var då lite snoriga men jag hade lyckats hålla mig ifrån. Men så inatt kom det med dunder och brak. Nu är jag helt dåsig, känns som man har feberfrossa och halsen kittlar ständigt. Har redan hunnit med två koppar te, och fler kommer det nog att bli under dagen.
Travis har än värre hosta, hans sömn har varit mycket begränsad under natten, och vi har servat honom med vatten för att stilla rethostan något. Glad är han mot alla odds och vi har tillbringat större delen av morgonen på hans mys-/lekmatta med böcker och senare i soffan framför disney.

Så jag har tyvärr fått stuva om fredagens alla planer som jag så mycket sett fram emot! Dels en fika med f-gruppen och sedan kvällens middag här hemma med fam. Allvin/Myrén. Vill inte riskera att smita ner någon.
Vi får hoppas att det går över i rekordfart så vi kan ses snart!
Nu ska jag krypa ner under täcket och passa på att vila en stund medans Travis sover.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0