inlägg då och då

Min ambition är att skriva minst ett blogginlägg om dagen. Det är kul att titta tillbaka på senare på vad man gjorde vid en viss tidpunkt. Tyvärr falerar det pga att min fritid ägnas helt och fullt åt familjen under sonens vakna timmar för att sedan återgå till studierna under kvällen. Därför prioriteras tyvärr bloggen bort många gånger, av förståliga skäl. Hoppas kunna slänga in ett inlägg då och då under tiden och invänta en efterlängtad lugn period blenad studierna någonstans längre fram.


Idag har jag varit i skolan fram till lunch, för att sedan styra kosan hit. Satt som bäst och styrde upp ekvationer och papper från föreläsningar m.m. då Emelie och Hugo ville komma hit på en visit och därmed räddade mig från att begravas helt och fullt i matten. Inte oss emot! Hämtade hem Travis och sedan blev det bus för grabbarna och lite fika på det. Tackar för trevligt sällskap och bra vändning på eftermiddagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0