Lugnt

Helgen har passerat i lugnets tecken.
Vi har intagit en massa te jag och Rickard. och vi alla tre har blivit bara bättre och bättre. Nu är Travis hosta inte lika envis, utan den börjar att lätta något, vilket är jätte skönt. Näsan rinner på honom fortfarande, men med ständiga väderomslag som vi bjuds på går det nog inte att råda bot på inom de närmaste. Feber har ingen av oss som väl är.

Jag har dock varit och tränat nu ikväll trots halsont, inget som vanligen rekommenderas men då jag är värd är det bra om jag befinner mig på plats. Men den främsta anldeningen var att jag faktiskt var sugen! Det var Emma som gästade Södra Vi hallen med sitt Bas puls pass, och det var så bra. Go musik och härliga rörelser som kändes i kroppen. Försökte ta det lite lugnt men det är svårt när man rycks med alla övriga motionärer i den goda stämningen!

Nu väntar ännu en kopp te och värma mig framför brasan och kanske lite tv-tittande på det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0