Sat. and sun.

Lördag och söndag har jag njutit av till fullo. Har lyckats klämma in studier mellan varven, men fokus har helt och fullt legat på familjen. Vi har verkligen haft kvalitetstid jag och min pojkar här hemma. Bus, gos och bara vara är så välbehövligt!
Melodifestivalen tittades på i Lidhult igår medans smågrabbarna sov. Vi mammor och Ida mumsade godis och bedömde låtar och såg sedan en film. Rickard var på pokerkväll tillsammans med arbetskamraterna under kvällen, och lagom tills jag kom hem och lagt Travis dök han upp och vi möttes i princip i dörren. Bra timing!

Fika på Brödstugan vid lunchtid har hunnits med tillsammans med Jenny, Jessica och Linda. Tittade in i Jessicas nyöppnad väskbod. Hade helt klart flertalet väskor som föll mig i smaken, så dit blir det helt klart en visit igen inom en snar framtid. 

Nu väntas lite studier igen, senare friskis.
Må så gott! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0