Vårsol!

Härliga, härliga måndag!
Idag kan man inte klaga på att väderleken varit av det tråkiga slaget. Strålande solsken hela dagen igenom, vilket bidrar med ett humör på topp. Lilleman trivs som fisken ute, så han har gått och utforskat vägen från dagis och hem och en massa bus på gården. Storhandling har hunnits med på Ica innan middag och senare mys och vidare till att natta en utslagen hjälte som somnade på två röda.

Dessutom har jag fått en hel del gjort med en av mina rapportskrivningar. Vilket bidrar till att jag kan sitta är med gott samvete. Senare ska jag bänka mig framför Familjen Annorlunda och samtidigt inta ett träningspass med min pilatesboll och hantlar. Är så skönt att kombinera nytta med nöje, då Rickard har brandjouren denna vecka och jag inte kan ta mig till träningen.


Kommentarer
Anonym

Man blir ju som en annan människa när man äntligen får lite sol på sej =)

2009-03-09 @ 20:43:35
matilda östman - the life of

Här snöar det för fullt (sundsvall)

2009-03-10 @ 08:39:10
URL: http://matildaostman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0